Tilbud på klipp og farge!

SponsetProcessed with VSCO with f1 preset

På tirsdag var jeg hos Giardini Hårdesign på St. Hanshaugen og fikset etterveksten min. Det var to-tre måneder siden nå, så det var på tide! Jeg pleier som regel og gå til Mia, men hun hadde fullt og jeg måtte fikse det før 17. mai, så jeg fikk komme til Jackie. Hun er også kjempeflink! Jeg gikk for kaldt, helblondt denne gangen også.

Jeg skal sette på tape extensions neste uke, men akkurat nå bruker jeg clip on fra Luxushair. Jeg har alltid vært så skeptisk til clip ins, men det er egentlig ganske genialt. Du slipper å vaske dem så ofte, og så er de veldig enkle å ta av og på. Dette er så og si første gangen jeg har satt dem i, og det ble ikke så verst, hehe. Disse er i farge 90, helt lys, kald blondfarge.

Processed with VSCO with f1 presetProcessed with VSCO with f1 preset
Akkurat nå har både Jackie og Mia tilbud på Giardini Hårdesign. Du får 20% avslag om du bestiller klipp og farge i samme behandling! 🙂 Gjelder ut juni.

Bestill time online her eller på telefon 22 11 18 60

 

2 kommentarer
    1. Hei Heidi😊 Jeg lurte på nøyaktig hva frisøren din gjør og hvilket merke og fargenr hun bruker og eventuelt hvor lang tid det tar? Synes fargen din er kjempe fin😉 jeg har samme naturlige hårfarge som deg men sliter med å få håret så kalt å fint som ditt. Hilsen Katherine

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg