Min favoritt mascara

 

Tusen takk for fine tips på sist innlegg om hva dere liker å lese om på bloggen! Nå er det lenge siden jeg har skrevet om sminke og mine favorittprodukter, så jeg skal bli flinkere på det! Har en del gode produkter å dele med dere, og her er en av mine favoritter.
Denne mascaraen, Lash Dance fra Smith & Cult, er virkelig enormt effektiv, den gir så mye lengde og volum. Jeg bruker ikke vippeextensions, kun løsvipper av og til. Derfor er jeg avhengig av en god mascara, og denne gjør virkelig stor forskjell, som du kan se under:

Jeg som er så avhengig av flytende eyeliner kan til og med bruke den uten, haha. 

Den er ganske dyr, 309,-, men den er verdt det fordi den varer superlenge, jeg tror aldri jeg har hatt en mascara som er så drøy i bruk. 

Den finnes på Kicks her.

Hvilken mascara bruker du?

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg