Tilbud på leppefillere + spørsmål og svar om lepper

Reklame

Akkurat nå har min behandler Stine tilbud på leppefilleren Teosyal – kun fra 2500,- for 1 ml. 

Det er begrensede timer igjen og tilbudet varer ut 24. juni!

(Du finner informasjon om booking nederst i innlegget!)

 

Jeg har gått til Stine Storaunet i nesten 4 år nå tror jeg, og er så fornøyd med henne! Jeg får ofte spørsmål om leppeinjeksjoner og leppene mine, så jeg tenkte å svarte på noen av spørsmålene under:
 

Når begynte du med leppefillere?

  • Jeg begynte da jeg var 20, rett etter jeg begynte på hudpleieskolen. Altså omtrent syv år siden.

Hvor ofte fyller du på?

  • Cirka hver 5-6. måned.

 Hvor mye fyller du på om gangen?

  • I begynnelsen fylte jeg på 1 ml nesten hver gang, for å bygge opp det volumet jeg ville ha. Nå fyller jeg kun på 0,2-0,5 ml om gangen cirka, for å opprettholde det.

Rett etter behandling

Gjør det vondt?

  • Ja og nei. Jeg tenker aldri på smerten, fordi jeg gleder meg så mye til behandlingen, haha. Nå kan jeg også gjøre det uten å smøre på bedøvelse. Og så er det bedøvelse inni selve filleren, så det er helst det første stikket som gjør litt vondt. Sånn sviende og stikkende, men absolutt ikke noe big deal synes jeg. Hjernen min bare vandrer avgårde og jeg tenker mer på resultatet.

Hvilken type filler bruker du?

  • Jeg har brukt alt fra Juvederm til Hyaluronica til Restylane. Men de siste årene har jeg brukt Teosyal som jeg er veldig fornøyd med. Alle merkene har forskjellige fillere til forskjellige behov. Nå fyller jeg mest på med Teosyal RHA2 som er en mellomtykk filler som gir lite klumper. 

Bestill time innen 24. juni for å få tilbudet! Stine holder til på følgende Klinikker: 

Klinikk Oslo, bestill time på tlf 22980538

Le Skin Slependen, book online her eller på tlf 94133553 

Aurora senteret i Tønsberg, bestill online her eller på tlf 33324419

Du kan også ta kontakt med Stine på telefon 90555527 ved spørsmål.

 

3 kommentarer
    1. Kaja: Alt sammen er samme “stoff”, hyaluronsyre, det er bare forskjellige merker. Det finnes mange forskjellige tykkelser/sammensetninger innenfor alle merkene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg