To nye favoritter fra Urban Decay

Sponsede produkter

Er det et sminkemerke som har mitt hjerte når det gjelder øyenskyggepaletter, så er det Urban Decay. De skuffer aldri på hverken farge, pigmentering eller konsistens, og i tillegg så kommer de alltid i så fine innpakninger. Kanskje spesielt denne. De lanserte nemlig nylig UD Jean-Michel Basquiat Limited Edition collection, inspirert av hans kunst, uformelle graffittiarbeid og måten han blandet medier og farger på. 

Jeg synes paletten er helt nydelig, både utenpå og inni. Fargene er veldig anvendelig og kan brukes til dag og kveldssminke. De er veldig pigmenterte og du får med en herlig børste. Jeg elsker kostene til Urban Decay, og synes det er så gøy når det følger med palettet!

Dette er en eksklusiv kolleksjon som kun er tilgjengelig på urbandecay.no. Palettet koster 450,- og du finner det her.

En annen ny favoritt er et nytt hudpleieprodukt fra Urban Decay, Meltdown Makeup Remover Lip Oil Stick. Denne er så genial, jeg bruker den hver dag! Den fjerner raskt og effektivt leppesminke, samtidig som den inneholder vitamin E og gir fuktighet til leppene. Den er super god til å ta bort matte liquid lipsticks med, eller andre vannfaste leppeprodukter. Bare smør den over leppene som en leppepomade, og tørk av med en bomullspad.

Jeg bruker denne hver kveld for å ta av lipgloss, leppestift osv, i tillegg bruker jeg den etter at jeg har sminket meg for å få bort foundation og pudder fra leppene. Og også selvfølgelig hvis jeg angrer på leppefargen jeg har valgt, eller bare føler for å bytte i løpet av dagen. Jeg vet ikke om den er utsolgt på Kicks, men du finner den iallefall her.

 

8 kommentarer

Siste innlegg