Møtte cash me ousside-dama!

I går var jeg på Red Robin, en burger restaurant i LA og spiste middag for meg selv og hadde meg en øl. Siden vennene mine suger og ditchet meg! Just kidding.. Eller nei. Anyways. Da jeg er i ferd med å betale regningen får jeg øye på – wait for it – cash me ousside how bow dat-dama. Hun som ble kjent fra Dr. Phil showet for å være en gal tenåring med null respekt for sin mor eller autoriteter. Og nå har 11 millioner følgere på Instagram! Jeg er, som mange av mine beste venner vet, en Dr. Phil nerd, så jeg hadde sett denne episoden for lenge siden.

Processed with VSCO with q4 preset

Men plutselig catchet resten av verden opp til denne respektløse tenåringen, og hun gikk viralt med sine memes om hvordan publikum kunne møte henne utenfor studio for å jule dem opp – aka “cash me ousside, how bow dat?” På vanlig engelsk, catch me outside, how about that? Og hun fortalte også at publikum var “a bunch of hoes”. Disse memes’a varierte veldig og kunne egentlig appliseres til hva som helst, og jeg var den som ble tagget mest i dem tror jeg, sikkert fordi mitt forhold til Dr. Phil. Jeg har trossalt vært i publikum og alt. haha.

Rett før dette skjedde, så møtte jeg sønnen til Dr. Phil på Tinder, vi endte opp med å ha en liten romanse i Beverly Hills, men det gikk til helvete da jeg fortalte hvor fan jeg var av farens show. Burde ikke ha noe å si egentlig, for jeg likte ham for den han var! Anyways,, skjønner at det friket ham litt ut. Jeg klarer alltid å ødelegge absolutt alt når det kommer til mitt kjærlighetsliv. Det er kanskje derfor jeg har vært singel i 3 år snart. Applaus, applaus.

Men nå fikk jeg akkurat melding fra en venn om at hun er dømt til fem års betinget fengsel??! That can’t be! Omg..

Anyways, super lættis å møte henne og mora, mora var superhyggelig. Jeg la på litt ekstra og sa jeg var superfan osv for jeg følte det var det riktige å gjøre, lol. Men det er alltid trist når tenåringer går til helvete, jeg vet alt om å være en tenåringsrebell og det kommer som regel fra et mye dypere sted.

Well that’s the story for now! More to come from LA. Sorry at det er mye engelsk nå, jeg snakker kun amerikansk her så jeg tenker bokstavelig talt amerikansk oppi hodet, lol.

 

17 kommentarer

Siste innlegg