Vinn valgfri frisørbehandling til kroner 2500!

Sponset

På onsdag var jeg tilbake hos min faste frisør Mia og fikk fikset håret mitt. Frisørsalongen har forresten skiftet navn fra Giardini Hårdesign til Comino Frisør! Akkurat samme salong, ligger fortsatt på St. Hanshaugen-senteret i Oslo. 

Processed with VSCO with c2 preset

Jeg har vært så mye ute å reist og Mia har hatt ferie i tillegg så det var godt å få komme tilbake og ta etterveksten og alt. I tillegg endret vi frisyren min litt, klippet det mye kortere og også i flere lengder. Jeg er så fornøyd. Nå er det mye enklere å style og gjøre noe med. Selv om jeg selvfølgelig liker å ha det kjempelangt også, det har bare vært litt lite variasjon den siste tiden så jeg hadde lyst på noe nytt.

Processed with VSCO with hb1 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with MOLDIVProcessed with VSCO with c2 preset

Jeg bruker fortsatt tape extensions fra Luxushair i fargen 90, de finner du her. Jeg bruker også fortsatt kun Sebastian produkter, for da vet jeg at jeg gir den beste pleien til både mitt eget hår og extensionsene. Med unntak av sølvsjampoen fra SP som er helt genial for å holde det rent og hvitt i fargen. Men jeg trenger ikke å bruke den så ofte, da Mia fikser fargen så fin og hvit, pluss at extensionsene fra Luxus Hair i 90 er veldig hvite og kalde. Anbefales hvis du vil ha den lyseste og kaldeste blondfargen. 

Processed with VSCO with c2 preset

Akkurat nå holder vi en konkurranse på Instagram’en min hvor du kan vinne en valgfri behandling til verdi av 2500 kroner hos frisøren min Mia! Klikk her og følg instruksjonene under bildet for å delta!

 

Om du vil bestille time hos Mia Soleim kan du bestille online her eller ringe 22 11 18 60 

 

6 kommentarer
    1. Hei! Jeg sliter med huden min og håper du kan hjelpe! Jeg tenker å bestille en time hos hudpleier for å analysere min hud og for å kjøpe nye produkter. Har du en anbefaling av hudpleier? Kan man stole på at hudpleieren anbefaler riktige produkter og ikke bare gjør det for å selge meg mest mulig og overprisede produkter? Jeg ønsker å få en hudpleieserie som passer akkurat MIN hud:) Håper du kan svare<3 Savner flere beauty-innlegg<3

    2. Sanna: Hei Sanna! Jeg er hudpleier selv så jeg har ikke vært hos så mange hudpleiere :p men jeg var på Face It på Frogner for litt siden i forbindelse med et samarbeid med Exuviance, og jeg ble kjempefornøyd! Pluss at jeg sverger til de produktene. Så jeg vil absolutt anbefale det. Husk å gi uttrykk for hva du trenger hjelp til slik at du får det du trenger 🙂

    3. Hei. Har altid lurt på hvordan du får så hvit hårfarge. Helbleker du? Og hvordan er din naturlige hårfarge? Tåler håret ditt det? Mvh Marie 🙂

    4. Marie: Hei! Min naturlige hårfarge er sånn lysebrun/kommunegrå. Helbleker og så toner det for å få det kaldere etterpå. Bruker Olaplex så det ikke blir så skadet 🙂 Håret tåler det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg