Doctor Babor event

I går var jeg på et kjempefint event på Skøyen hos Babor i regi av Real PR og søteste Anki, som er så flink på alt som har med skjønnhet og hud å gjøre! Hun driver også bloggen Skincare by Anki, som har masse nyttige tips! Vi fikk servert kjempe god mat og ikke minst så mye lærerik og spennende informasjon. Babor har jeg faktisk jobbet med i salong før, og det er ett av mine desidert favorittmerker innen hudpleie. Spesielt når det kommer til fuktighet og tørr hud, ampullene deres for eksempel er helt sykt effektive. Noen av dere har sikkert prøvd dem gjennom den årlige julekalenderen deres?

Denne gangen fikk vi introdusert produkter og nyheter fra Doctor Babor. Vi fikk også med oss noen produkter hjem for å prøve, som jeg gleder meg til. En annen sak som virket utrolig bra, som en slags ?flytende botox?, er denne lille saken under her, nemlig BTX-LIFT serum. Det er et serum som du ruller på huden, og som umiddelbart strammer opp huden og jevner ut fine linjer. Den kan også være med på å forlenge effekten av Botox. Så enten om du er for eller imot det, så er dette produktet super genialt og effektivt!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg