KONKURRANSE: 2 vinnere får en valgfri behandling til kr 2500,- hos min frisør!

Sponset/adlink

Processed with VSCO with e8 preset

Baewatch body suit here (ad link)

Jeg hadde en viktig fotoshoot her om dagen, så jeg måtte tilbake til min flinke frisør Mia Soleim på Comino og ta etterveksten og sette i nye hair extensions. Veldig fornøyd, som vanlig! Herlig å gå et sted hvor en vet at en er happy med resultatet hver gang! 

LH+ Virgin Series Tape Extensions

Denne gangen fikk jeg prøvd det nye tape-håret til Luxushair, LH+ Virgin Series, den beste kvaliteten de noensinne har hatt. Og det kan jeg skrive under på at det er! Føles akkurat som mitt eget hår. Kult å være på pakken også da, høhø.

Processed with VSCO with a5 preset

De har ikke den lyseste fargen jeg pleier å bruke, 90, i dette håret, men jeg bruker 60 med sølvsjampo i og det fungerer helt fint. Ellers kan du bruke fargene Grey eller Mist som du ser helt til høyre på bildet under. Dette håret er absolutt verdt pengene, føles som silke! 

Konkurranse:

Akkurat nå har jeg en konkurranse på min Instagram hvor 2 heldige vinnere får hver en valgfri behandling til kroner 2500,- hos min frisør Mia Soleim på Comino!

Gå til denne lenken og følg instruksjonene for å melde deg på! Vinnerne trekkes om én uke, lykke til!

 

Ut oktober er det også 20% avslag på farge og klipp i samme behandling hos Mia.

Bestill time online her eller ring 22 11 18 60 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg