NYX Halloween party

På onsdag var jeg på NYX Halloweenfest på Stratos. NYX er jo et sminkemerke og jeg regnte med at mange kom til å ha kule special effects sminke-kostymer, men jeg kan ikke den slags, så jeg tenkte at det går jo ikke. Så jeg endte opp som Britney Spears a la Hit Me Baby One More Time. 

Pilleglassene fikk vi da vi kom inn på festen, hver pille var en bong for en drink. Så kreativt!

Det var såå mange kule kostymer, virkelig creds til folk som er så flinke med sminke. Og så kreative. Hun her vant beste kostyme, Sugar Skull, er det ikke det det kalles? Sykt bra gjort iallefall! Under kan du se mer av kostymene og bilder fra festen.

Spin the wheel and win makeup!

Processed with VSCO with c2 preset

Det var mange “leker” der som en kunne vinne NYX produkter, det er jo alltid gøy! Blant annet Kissing Booth. Ved å kysse en av gutta på kinnet så fikk du velge et NYX produkt. Også Spin the Wheel, og “typ stikk handa inni boksen og gjett hva det er”-lek.

Alt i alt en super kveld!

I dag blir jeg hjemme, ettersom jeg skal på Halloweenfest igjen til uken. Og så har jeg vært på trening og er sliten! Netflix og chill her 🙂 Ha en fin lørdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg