Testing av ny sminke

Sponsede produkter

Ville bare vise dere noen bilder av noen fine paletter jeg fikk fra Kicks, og hvordan de ser ut på. Jeg blir helt i ekstase av paletter, er alltid like gøy å prøve. Jeg elsker blush-paletten, for den har så mange fine rosafarger for alle hudtoner. Og blush gjør virkelig det lille ekstra på sminken! Jeg har ikke vært så flink til å bruke det i det siste, men brukte det hele tiden før. Og kontureringen blir også mer definert ved å bruke blush. 

Kicks Glow Kit her

Brukte Kicks Confidence Eye Shadow Palette på øynene og på leppene har jeg brukt MAC leppestiften i fargen Myth.

Jeg testet også ut de nye Precision børstene fra e.l.f. Cosmetics, og de var så fluffy og gode. Veldig enkle å blende ut blushen og highlighterne med.

9 kommentarer

Siste innlegg