Nytt mørkere hår!

Reklame | Comino Frisør og Luxushair

På fredag før jeg reiste til Spania dro jeg innom min frisør Mia Soleim for å fikse håret mitt. Jeg var litt lei av den platinablonde bob’en, og fikk lyst til å prøve noe annet. Noe litt mer naturlig. Vi satt og snakket i sikkert en halvtime om hva vi skulle gjøre før vi satt i gang. Mia er veldig flink til å lytte, og det er viktig når en er frisør, slik at det er en felles forståelse om hva som skal gjøres.

Sist gang jeg var hos Mia versus denne gangen

Vi endte opp med å farge etterveksten min veldig mørkebrun, og så duset hun det ut slik at det ikke ble sånn kant. Hun er sååå flink. Jeg er så heldig som har en av de flinkeste frisørene i Oslo! Er ikke mange jeg ville stolt på med en så stor forandring.

I tillegg satt vi i én pakke tape extensions fra 50 cm i farge 90, og én i 613/18 fra Luxushair. Du kan se alle fargene Luxushair har her.

Sååå herlig med forandring! Nå blir det masse bilder fremover, hehe. Shoppet sååå mye i dag haha. Måtte ta igjen for i går da alt var stengt. Så det blir nok litt av det på bloggen fremover 🙂

Bestill time hos Mia Soleim online her eller ring 22 11 18 60

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg