Best. Me. Ever.

Processed with VSCO with f3 preset

Yass, helg. Ikke det at det er så stor forskjell her nede i Spania, hehe. Jeg har tatt såå mye bilder her nede men har ikke rukket å legge dem ut før nå. Jeg har prøvd å slappet av, vært ute og spist og shoppet.

Så forresten på nyhetene i går, som sikkert mange andre, at Avicii var gått bort. Herregud så trist. Det var virkelig et sjokk. Han var jo så ung, og jeg ante ikke at han hadde helseproblemer på grunn av alkohol. Bare 28 år gammel…

Processed with VSCO with f3 presetProcessed with VSCO with f3 presetProcessed with VSCO with f3 presetProcessed with VSCO with f3 preset

Dress H&M // Caps and shoes ZARA

Jeg vet aldri helt hva jeg skal skrive her på bloggen, siden jeg ikke vet hva som interesserer dere helt og jeg har hatt pause en liten stund… Planen var å starte min egen YouTube-kanal når jeg kom hit, men dessverre så har personlige ting kommet sånn i veien og tatt bort fokuset helt. Veldig irriterende, men så fort jeg klarer å få det utav hodet så har jeg veldig lyst å få til det. Lei av å si at jeg skal gjøre ting og så skjer det aldri! Jeg er så perfeksjonist og det står veldig i veien for meg. Må bare slutte med det, arg. Sikkert flere som kjenner seg igjen der. Enten skal det være helt top notch ellers gidder jeg ikke liksom. Men en må jo bare hoppe uti det.

Håper du får en fin helg!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg