Vintage shopping in Orange County

I dag var jeg på vintageshopping med en kompis av meg, Coltin. De har sykt mange kule vintagebutikker i Old Towne Orange. Både når det gjelder interiør, klær og andre ting. Jeg kjøpte meg blant annet en uberfet vintage Chicago Bulls bomber jacket fra 90-tallet, og en skikkelig cozy Guns N’ Roses genser. Så gøy å kjøpe sjeldne ting, og gjenbruk er jo alltid bra. 





Etterpå dro vi på Wattson’s Soda Fountain Café som ligger i samme område og spiste noen digge French Dip biff sandwicher. Og jeg kjøpte meg en Cotton Candy (sukkerspinn) cocktail. Seff må jeg prøve det mest søte og kvalmende jeg finner. Men var ganske digg.



Nå er klokken snart 12 på kvelden her, så skal se en dokumentarserie og legge meg!

Blogges 😀

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg