About time…

trening10

 

Endelig er det min tur til å gi folk dårlig samvittighet! Jeg har nemlig vært ute og løpt i Frognerparken i kveld, og det var faktisk veldig digg. Det var på tide, for å si det sånn. Var litt skeptisk siden det var 5 minusgrader og snø ute, men superundertøy pluss treningstights gjorde absolutt susen. Planlegger å jogge noen ganger i uken for å rett og slett ikke bli en sofagris.

 

trenin9

 

Fikk endelig bruk for mine Nike Free sko som jeg kjøpte da jeg var i USA. Superlette og herlige å løpe i!


trening

 

Nå er ikke jeg så fan av melkeprodukter, men YT er så fristende etter trening av og til, og i tillegg er det jo litt proteiner i det. Enkelt å få i seg, ettersom en bør få i seg noe ca 15 minutter etter trening.   Nå har jeg planer om å begynne på en detox kur, noe som kan være herlig å gjøre noen ganger i året. Ettersom jeg har jobbet i helsekostbutikk så vet jeg om en del typer, og jeg har tenkt å prøve en som bare tar noen få dager, som heter C24. Den har jeg hørt er HEFTIG, så jeg er litt redd, haha:p Du blander ren grapefruktjuice med et pulver som skal kvitte seg med avfallsstoffer i kroppen, i tillegg til å faste noen timer.   I’ll keep you updated!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg