Gel polish kit

 

Jeg fikk øye på Sensationails Gel Polish Starter Kit da jeg var i USA, og tenkte med en gang at dette må jeg ha! Det var jo superbillig, og digg å kunne gjøre det hjemme selv. Jeg har vært på Shellac-kurs, så jeg vet hvordan jeg skal legge det. Ikke det at det er sånn kjempeavansert, men det er jo ganske annerledes enn å legge på vanlig neglelakk. Gel-lakk tørker ikke før du har herdet den i UV-lys og smørt på et middel til slutt. I denne pakken fikk jeg med UV-lampe og alle midlene jeg trengte for å påføre det, så det var jo flott.

 

 

Jeg kjøpte også et Removal Kit og en Removal Tool for å få bort lakken. Lakken sitter på i opptil to uker.

 

 

 

Jeg tenkte det var lurt å kjøpe noen ekstra farger i tillegg til fransk manikyr, så da kjøpte jeg rød (Juicy Sangria) og rosa (Pink Chiffon). 

 

 Du får kjøpt dette settet på Vita, online her for eksempel.

 

Gleder meg til å prøve dette, og håper det fungerer bra! Må bare ut og skaffe meg en adapter til stikkontakten først, siden den er beregnet for bruk i USA. Jeg skal oppdatere dere med evt. resultat og min endelige mening:)

 

 

Har dere prøvd Shellac/Gel-polish før?

7 kommentarer

Siste innlegg