UKENS SKJØNNHETSPRODUKT: BIOSILK

Biosilk er den håroljen jeg bruker mest for tiden. Jeg har sett meg litt lei av Moroccan oil og lurer på om det er litt oppskrytt at det omtrent “ikke finnes noe bedre” enn den. Jeg har nemlig prøvd flere i det siste som jeg synes lett kan måle seg med den. Silk Therapy fra Biosilk får håret til å se nesten “perfekt” ut, ved at det blir veldig glansfullt og demper frizz. Den er veldig drøy så en trenger ikke å bruke mye, og husk å riste flasken før bruk! Biosilk pleier også håret, og er fin å bruke etter at en har brukt rettetang – da blir finishen flawless! Den er satt ned fra hele 215,- til kun 89,- akkurat nå på blush.no, så løp og kjøp! Jeg lurer på om salget er en del av “Blush Hour” siden det er så billig, det vil si at det kun varer til klokken 22.00 i kveld. Men det er jeg ikke sikker på – check it out 🙂 Den selges også i enkelte frisørsalonger for de som vil kjøpe i butikk.

8 kommentarer
    1. La merke til bloggen din og falt helt for deg… du er SÅ pen :O Og sååå mange fine antrekk. Du fortjener ein plass mye lenger opp! sjekk ut min blogg så blir eg kjempe, kjempe glad!

    2. Den bruker jeg, love it ! Selger den også på vita:) Jeg sliter litt med tørre flekker på huden /psoreasis, og den funker jammen på de også !

    3. Hei Heidi!
      Jeg har akkurat begynt å lese bloggen din, og jeg må si den virkelig er inspirerende! 🙂 Jeg har lagt merke til at du ofte går med leppestift med sterke farger. Spørsmålet mitt er da hvordan får du de til å sitte godt, uten å sverte av hvis du f.eks kysser typen din? Jeg er på jakt etter en leppestift i knall rød farge som sitter godt. Har du noen tips? 🙂

    4. Anonym: Hei! Så hyggelig at du finner bloggen inspirerende:) jeg liker veldig godt Lancome Rouge in Love-leppestiftene. De holder kjempegodt, gir leppene fukt samtidig som de sverter mye mindre av enn vanlige leppestifter. Så det er den jeg som regel bruker når jeg bruker rød leppestift:) ellers kan du jo bruke kun en rød lipliner over leppene, hvis du ikke vil at det skal smitte av noe nesten. Eneste er at leppene kan bli litt tørre av det avhengig av merket du bruker, så da gjelder det å finne en som gir litt fukt.

    5. Biosilk likte jeg også godt før 🙂 Så likte jeg maroccanoil veldig godt. Og nå bruker jeg orofluido – som er billigere, bedre og lukter bedre – altså den beste 🙂 Anbefales å prøve 🙂

    6. Biosilk får håret til å se veldig pent ut, men den inneholder en del alkohol som tørker det ut. Ville heller funnet en hårolje uten alkohol som pleier 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg