Nyhet // LUXE flytende foundation fra glominerals

Som dere kanskje har fått med dere, har jeg brukt glominerals’ Satin II-foundation en stund. Nå har glominerals kommet med en ny flytende foundation. Den heter LUXE liquid foundation, og passer for en tørr, livløs og ujevn hud. Den har lysspredende diamantpulver, solfaktor 15 og fuktighetsgivende ingredienser. Den er lett til middels dekkende – altså litt mindre dekkende enn Satin II – men jeg syntes fortsatt den dekker nok, da jeg som regel bruker et mineralpudder oppå. Den kommer i 8 forskjellige farger, og om du har brukt glominerals mineralpudder før så kan du sammenligne hvilken farge du burde ha i LUXE:


Jeg har fargen Naturelle (Natural Light), og den passet perfekt. Jeg bruker texture-børsten til glominerals til å blande den inn i huden med.


Her er et uredigert bilde hvor jeg har foundationen på, og litt solpudder. Alt i alt, så har foundationen god dekkevne, gir plenty med fukt og tørker ikke ut huden, samt gir en fantastisk glød til en trøtt, vinterhud. Det er denne jeg kommer til å bruke fremover, og anbefaler den gjerne!

Veiledende pris for 30ml: 545,-

Fåes kjøpt: I hudpleie/frisørsalonger som selger glominerals.

13 kommentarer
    1. Marit: Ja, den er supergod;) Det er viktig å bruke en pleiende foundation som ikke tørker ut huden, for å forebygge rynker osv, derfor setter jeg litt ekstra pris på disse etter jeg har blitt 20+ 🙂

    2. Så fin ut 🙂 Men den koster alt for mye. Da kjøper jeg heller billigere foundation. Funker som regel veldig bra de også hvis ikke bedre, faktisk 🙂

    3. Bo nytt: jeg tror ikke alle billigere foundations kan måle seg med dyre, dessverre. Greit nok hvis det er et parfymerimerke hvor du kun betaler for merket, men glominerals er et salongmerke og inneholder mange aktive ingredienser som koster, og gjør forskjell på huden. Pluss at den tetter porene veldig lite.

    4. Ser den. Men jeg tåler av en eller annen grunn ikke sånne dyre kremer.vet ikke hva de har i de men kvisene popper ut. Mineral sminke også. Billig merker tåler jeg og dem ser finere ut på huden 🙂

    5. Bo nytt: Ja, da er det jo en annen sak. Kanskje de dyrere blir for aktive for deg, slik at du får kviser. Du må uansett bruke det som funker best for deg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg