Introducing Kalisi Hair Extensions

Sponset innlegg

Her om dagen var jeg hos Marikken, som er daglig leder og eier for Kalisi Skandinavia, og satt i nye teipextensions. Kalisi er et nytt merke som ønsker å tilby hår av ypperste kvalitet – både clip-inog teip-extensions – til en rettferdig pris. Det ringer fint i mine ører. Det er ikke direkte billig å sette på teipextensions i salong, sist betalte jeg 5800,- for to pakker hår (!) Kalisi derimot koster rundt 1500,- per pakke, og da er tilklipning og påsetting inkludert i prisen. Men, for dere kjære blogglesere har jeg forhandlet en ekstra god avtale. Siden Kalisi Skandinavia ønsker at flere skal få testet kvaliteten på håret deres har jeg ordnet det sånn at mine lesere i januar kan sette på Kalisi hår for innkjøpspris til frisørsalonger. Oppgi koden heidichic når du bestiller, da får du hver pakke for kun 1200,- inkl. påsetting og tilklipning. Bedre blir det ikke.

Marikken er forresten superflink, og jeg ble veldig fornøyd med måten hun satt det på. Håret kjennes også supermykt ut. Her kan dere se noen før og etter bilder (det ble litt forskjellig lys, men shitt au):


Jeg har forresten mine teipextensions i fargen #18/613, du kan se resten av fargene her. Jeg har cirka to og en halv pakke i. Det eneste stedet dere kan få satt på Kalisi-teipextensions akkurat nå er i Oslo hos Marikken selv, som holder til i Hegdehaugsveien, men det vil komme i flere sertifiserte frisørsalonger etterhvert. Du kan derimot bestille clip-in extensions fra nettet. Marikken setter på teip fra den 8. januar 2014, da hun er tilbake i Norge igjen. Tilbudet gjelder også fra den datoen, men du kan selvfølgelig bestille time på forhånd 🙂

Facebooksiden til Kalisi finner du her.

12 kommentarer
    1. Hei:-)
      Jeg prøver igjen. Fikk ikke gjennom kommentaren mine i går (mulig jeg surret litt)
      Er ny bloggleser og digger stilen din. Gir meg mase inspo:-) Men jeg lurte på om du kunne lage et innlegg om dine hverdagslige sminkerutiner? (Favoritter osv)
      God jul:-)
      Klem

    2. Man må ha kurs for å jobbe med hendrix hair. Og man må også være utdannet frisør. Så å si at hun har jobbet med hair exstension fra hendrix er løyn. For det kurset kunne hun ikke fått, uten svennebrev.

    3. Hei Heidi!
      Jeg kom over bloggen din ved en tilfeldighet.
      Du skriver at Marikken har jobbet for Hendrix Hair og jeg finner dette ganske merkelig, fordi jeg kjenner alle som de som jobber og alle som har jobbet på Hendrix Hair.
      Grunnen til at jeg vet dette er fordi jeg er Hendrix og Marikken har aldri jobbet hos meg. Jeg vet hvem hun er og så langt jeg vet så har hun aldri jobbet som frisør.
      Jeg regner med at du ikke har funnet på dette selv eller at du kanskje har skrevet feil, men informasjonen er allikevel feil. Da dette innlegget er sponset og har markedsføring som formål, så vil jeg også informere om at dette er villedende markedsføring, jf mfl § 7.
      Jeg vil gjerne at du endrer innlegget slik at ordlyden/utsagnet utelater assosiasjon med mitt firma.
      Håper du får en fortreffelig jul og kontakt meg gjerne direkte dersom du har spørsmål ang min kommentar, hår eller extensions.
      Mvh
      Hendrix/Hendrix Hair

    4. Hendrix: Hei! Jeg skriver at “Marikken er sertifisert til å sette på hair extensions, og har jobbet med Hendrix Hair teipextensions, så hun vet hva som er god kvalitet.” Altså hun har jobbet MED deres teipextensions. Såvidt jeg vet, så brukes Hendrix Hair extensions i andre salonger enn Hendrix Hair? Jeg skrev feil med en gang jeg la ut innlegget 19. desember, og skrev at hun hadde jobbet HOS dere, men fikk beskjed av Marikken samme dagen hvor hun ba meg endre på dette, noe jeg gjorde med en gang. Er det dette du henviser til kanskje?

      Jeg skriver også at jeg føler at håret kjennes like bra ut som Hendrix Hair sitt, ergo de extensionsene jeg hadde sist. Informasjonen om Marikken har jeg fått fra henne, så det stemmer at jeg ikke har funnet på det selv. Jeg er ikke ute etter å gi feil informasjon. Om du ikke vil at jeg skal sammenligne Kalisi med Hendrix Hair extensions, så kan jeg ta det bort i teksten. Ettersom du virker misfornøyd med å bli nevnt i det hele tatt, så kan jeg også ta bort at Marikken har jobbet med Hendrix Hair teipextensions.

    5. frisør: Hmm, jeg har bare skrevet informasjon utifra hva Marikken har fortalt meg. Jeg har ikke peiling på svennebrev og diverse, ettersom jeg ikke er frisør selv, men om informasjonen ikke stemmer så vil jeg gjerne rette opp i det.

    6. hun har aldri jobbet med Hendrix hair ex.
      hun har vært der som kunde, det er to vidt forskjellige ting.
      hun er heller ikke utdannet frisør, og hun har null kompetanse innen frisør faget. Det går alt mye rykter om dette firma internt i frisørbransjen.
      At hun har tatt et hair ex kurs, gir hun ikke erfaring. jeg har vært frisør i mange år nå. Du kan skade hår og hodebunn kraftig om dette gjøres feil.
      Og at markedsføringen hennes går ut på å svarte andre hår navn, viser hvor uproff hun er..
      det er mange andre salonger som har Hendrix hair, men der fins det ingen marikken…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg