Foundation anbefaling


Nå har jeg brukt denne Deluxe foundationen fra Babor i litt over en måned, og jeg er kjempefornøyd. Med en gang jeg prøvde den første gangen, så skjønte jeg at den kom til å bli en ny favoritt. Jeg har hørt mye bra om Babor sine flytende foundations, så jeg hadde høye forventinger. Den er ganske fast, altså ikke vannete, og den gir et semi-matt utseende med middels til sterk dekkevne. Samtidig kjenner jeg at den har pleiende ingredienser og gir fuktighet, nesten som en rik krem. Den holder seg veldig godt på huden, så den er førstevalget når jeg skal noe viktig. Du trenger ikke å bruke mye av denne, da den er drøy og det kan bli for mye dekkevne hvis du overdriver. Nedenfor kan du se noen bilder av hvordan den er på:

I fargen 01 Ivory

Her er et bilde av hvordan den er på meg. Jeg har brukt den så og si hver dag den siste måneden, så på de fleste bildene i arkivet fra den siste måneden har jeg foundationen på. Jeg bruker et mineralpudder over, og det funker veldig bra. Det finnes også et Deluxe pudder som hører til, som en med fordel kan bruke. 

Pris: rundt 500,-

Selges: På hudpleiesalonger som fører Babor-produkter.

6 kommentarer
    1. Hei! Jeg har et spørsmål, beklager først at det ikke har noe med innlegget å gjøre – men jeg må bare rådføre meg hos noen som har peiling 🙂
      Jeg er på min siste tube epiduo nå, har gått på kuren i 6mnd etter anbefaling fra fastlege. Slet veldig med akne i form av veldig mange småkviser, og dette er tilnærmet borte nå. Får “en her og en der” enda, men jeg var nærmest dekket før jeg begynte. Jeg har bestilt tre produkter fra MD formulations beregnet for oljete og uren hud, og er helt klar for å skifte til “normale” produkter igjen, hehe. Men hvordan burde jeg gå fram i overgangen?
      Det jeg lurer på å gjøre er å trappe ned på samme måten som jeg trappet opp. Jeg brukte epiduo annenhver dag de første to ukene, og lurer på å gjøre det samme nå på vei ned. Men jeg vet jo ikke om det er bedre å bare kutte rett av. Forsøkte å rådføre meg hos apotektekniker, men vedkommende var ikke kjent med preparatet og ga meg råd på generell basis for tørr hud (da huden min ser veldig tørr ut etter bruk av epiduo), så det var ikke noe hjelp i det.
      Beklager at jeg maser slik, er bare greit å få litt råd på hvordan jeg skal gjøre dette 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg