The blog room




I dag har jeg vært på fotoshoot på Scandic Vulkan med MaxFactor for å gjenskape en look fra reklamefilmen til den nye mascaraen deres, Excess Volume. Det var så gøy og jeg gleder meg sånn til å se det ferdige resultatet! I tillegg fikk jeg sove på Scandic Vulkans eget bloggrom, med egen iPad, blader, stativ, selvutløser og panoramautsikt – alt en blogger trenger. Hehe. Dette er noe Scandic har begynt med andre steder også, som i for eksempel Stockholm, hvor enkelte bloggere får bo gratis. Supergøy! Å sove på hotell er noe av det gøyeste jeg vet, det er så digg å “skifte stue” i blant. Til og med når jeg bor ti minutter herfra. Variasjon er virkelig det som gjør livet spennende, og det er akkurat det jeg føler et hotellrom symboliserer.

Nå har jeg nettopp kommet opp fra en delicious treretters middag med de andre bloggerne som var her på shoot. Veldig herlig dag! 🙂 

9 kommentarer

Siste innlegg