Polka dots with Vinylux

 photo vinyluxtropixstudiowhite1of1_zps29480d38.jpg

Jeg har tidligere skrevet om min kjærlighet for Vinylux på bloggen, og nå har jeg fått noen nye lakker i kolleksjonen min, blant annet Tropix og Studio White som jeg har valgt å bruke i dag. Vinylux er en lakk fra de som står bak Shellac, og det er en lakk som holder seg fin i opptil syv dager. Den krever ikke base coat, bare en ukentlig top coat (til venstre på bildet). Det som er så digg er at du får mange av de samme flotte fargene som i Shellac, de har altså laget de samme fargene med de samme navnene, bare i Vinylux. Du kan se alle fargene her. Lakkene koster 158,- pr stk og selges i forskjellige salonger som har Shellac.

 photo vinyluxtropixstudiowhite5_zps1677d4db.jpg 

Jeg har ikke så mye skillz foreløpig i negledesignet mitt, så det ble noen polka dots igjen:) Jeg lurer på om jeg skal gå til innkjøp av litt profesjonelt utstyr, så jeg kan eksperimentere videre. Love nails ♥

Likte du neglene? Har du prøvd Vinylux?

11 kommentarer

Siste innlegg