Pink and peach






Sunglasses Estradivarius // top Zara // Shoes Nastygal // Skirt Forever 21

Hi guys ♥ Today it’s actually raining here in Orihuela, so me and my boyfriend are going to drive to Benidorm which is an hour and a half away, to either go to the zoo and/or amusement park. I’m so looking forward to this! Love animals ♥ Btw, I got my nails done with gel for the first time a couple of days ago (as you can see in the pics) and I love it! I don’t know if it’s a good thing, but I’m probably gonna be addicted to having this long nails. It’s kind of inconvenient though for some things, like opening soda cans or taking out my contact lenses. We’ll see how it goes:p

Do you like the outfit? 🙂

6 kommentarer
    1. Fin tirsdagsformiddag til deg, skjønne du ❤
      Det er ikke ofte jeg legger igjen kommentarer hos folk, men jeg synes du fortjener en aldri så liten tilbakemelding! Jeg er tross alt fast leser av bloggen din, og da tenkte jeg det kunne være fint for deg å vite hvem jeg er, hehe 🙂
      Like fint hadde det derimot ikke hver om du hadde sett hvem jeg var NÅ, for jeg sitter i skrivende stund med en helt ufattelig gangsperr i hele kroppen. Er akkurat som en gammel mann her jeg vagger meg bortover gulvet, haha! Jeg la nettopp ut en film i mitt siste innlegg der du kan se hva som gjorde en slik enorm forskjell. Det er dette som virkelig er god trening! Du må gjerne sjekke det ut, fine du!
      ❤Ellers ønsker jeg deg en herlig dag videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg