White sandals





Det er så gøy å komme hjem fra Spania og mikse og matche det gamle og det nye jeg har kjøpt. Jeg pakket helt elendig da jeg dro til Spania, det fant jeg ut når jeg var kommet frem. Cirka 30 underdeler og nesten ingen overdeler, så det var godt å komme hjem til litt mer utvalg. Og så er jeg så glad for alle skoinnkjøpene mine som Anders holdt på å gå bananas over. Heldigvis gikk det fint og vi slapp å betale overvekt på Ryanair. Flaks!

Men vi ble faktisk stoppet i tollen på flyplassen i Rygge, og for en grunn jeg aldri har blitt stoppet for før. De trodde tydeligvis vi hadde shoppet så mye at de trodde de skulle ta oss på det. Jeg visste ikke at det kun var lov å ta med varer for 6000,- per pers uten å tolle det, så når han spurte meg om jeg hadde shoppet mye, så sa jeg: “Jaa, shoppet kjempemasse!” Jeg hadde jo ikke noe fra taxfreen med så jeg skulle poengtere at all bagasjen var bare shopping :p Så han slengte oss igjennom X-rayen og åpnet den ene kofferten min som bestod av kun sko. Men det var jo ikke akkurat superdyre ting jeg hadde kjøpt, så det gikk fint. Heldigvis! Uansett, veldig ubehagelig, så husk på det når dere er ute å flyr folkens 🙂

It was so nice to come home from Spain and mix and match the old and the new clothing. I totally missed on the packing part when I was travelling to Spain – I packed like 30 bottoms and zero tops. I’m so happy for the shoe bargains I got while I was there, though. Fortunately we got all of the bags through without having to pay overweight. But when we got to the airport in Norway we actually got stopped in customs because they thought we had shopped too much. Wtf. Fortunately that also went well after checking our bags for “goods”.

Shop the look:

//
JavaScript is currently disabled in this browser. Reactivate it to view this content.
17 kommentarer

Siste innlegg