Bevar skjønnheten med silkeputetrekk

Produktet er sponset

For litt siden gikk jeg til anskaffelse av noe jeg burde gjort for lenge siden, nemlig et silkeputetrekk. Jeg har allerede noia for å utvikle øyerynker, og skal gjøre alt i min kraft for å forebygge det. Jeg har kjøpt noen “silke”-putetrekk fra ebay til typ 99,- før, men det gjorde absolutt ikke susen. Det må være ekte silke for at det skal ha noe effekt, og det koster litt mer enn 99 kroner. Det jeg har nå er fra MellyMoon.no, og er 100% Charmeuse Mulberry silke. Melly Moon er et firma som har spesialisert seg på antirynkeeffektene av silke, og selger kun putetrekk, øyemaske og lakenpose av silke på nettsidene deres.

Silkeputetrekket er tilpasset vanlig putestørrelse, så du kan bare legge favoritt soveputen din inni. Trekket er veldig behagelig å sove på, og jeg merker at stoffet ikke drar i huden som vanlig bomull gjør. Nå har jeg brukt denne i et par uker, og merker allerede forskjell på huden. Jeg våkner ikke opp med merker eller tørrhetsrynker i ansiktet, og håret er mye mindre bustete etter en natts søvn. Veldig stor fordel når en har extensions! Jeg anbefaler putetrekket varmt, og er rimelig sikker på at det er noe av det beste du finner på markedet.

#skjønnhetstips #silkepute #silke #silkeputetrekk #mellymoon #hudpleie #hår #hud #hårpleie

8 kommentarer
    1. Hei jeg har ikke peiling på hva som er ekte silke og hva som er falsk silke. Kjøpte fra 7zenz 2 for 300kr. Men det kjennes for grovt ut til å være ekte,søren å føler meg lurt!😩Vet du? Tips hva man skal se etter? Hvordan vite at melly moon er ekte? Takk for svar

    2. Miriam: Det hørtes veldig billig ut for å være ekte. Silke er veldig dyrt. Melly Moon bruker Mulberry silke, og et trekk koster jo 699,-. Men jeg vet ikke hva man spesifikt skal se etter. Viktigste er vel å kjøpe fra en pålitelig forhandler og sjekke hvilken silke de bruker.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg