My love for liquid eyeliner

Flytende eyeliner er kanskje det jeg er mest avhengig av når det gjelder sminke, fordi det får øynene til å virke større og i tillegg kan det endre hvordan formen ser ut på øynene. Jeg har gale nok brukt H&M sin dipliner i alle år, ikke det at den er helt elendig, men den er veldig vanskelig å lage presise linjer med. Jeg har uansett lagd så tykke linjer og brukt mørk øyenskygge oppå at det ikke har hatt så mye å si. Men nå har jeg funnet ut at jeg ønsker mer presise og ikke så tykke linjer. Dermed var det absolutt på tide med et nytt redskap.

Jeg er allerede fan av Make Up Store, synes de har mye imponerende sminke, så jeg bestemte meg for å prøve deres Liquid Eyeliner. Den koster kun 145,- så det er en ganske rimelig pris. Eyelineren var så bra! Jeg digger at det er som å holde en penn i hånden, for det gir mye mer kontroll. I tillegg er selve applikatoren fabelaktig, den har perfekt tykkelse og motstand, som gjør at det er super enkelt å lage cat eye. Jeg mener, de fleste bør få dette til med denne her. Jeg har prøvd en del andre flytende eyelinere men denne er by far den beste. Det skal gå kjapt og enkelt.


Liquid Eyeliner er utsolgt på Kicks nettside nå, men de har den sikkert i Kicks butikkene og iallefall på Make Up Store.

Hvilken flytende eyeliner bruker du?


Follow me on Instagram @heidichic

21 kommentarer

Siste innlegg