Hungry eyes

Beklager at jeg ikke har blogget så bra de to siste dagene, i går var jeg på Slipknot konsert i Spektrum og i dag har jeg rett og slett ikke hatt tid! Jeg var forresten på posten i dag og hentet en superdigg pakke fra Junkyard, ååh, skal vise dere etterpå! 🙂

Nå kommer Anders snart hjem med pizza fra Domino’s, den kjente amerikanske kjeden, som nå har kommet til Oslo. Jeg var ikke veldig imponert sist, så denne gangen har vi bestilt med italiensk bunn, satser på det er bedre. Amerikanerne skal jo være så gode på pizza, men Domino’s var ikke det beste syntes jeg. Jeg var på en annen pizzakjede i New York for ca fem år siden, Ray’s Pizza. Der har de virkelig sånn pizza som du ser på TV, jeg snakker ost og fyll så det renner av når du tar opp en slice! Super god! Ahh, nå ble jeg sulten.

Poster mer senere. Ha en fin onsdagskveld, dere ♥

5 kommentarer

Siste innlegg