Hårvideo og 25% rabatt på ghd!

Jeg elsker den nye tanga mi fra ghd! Den er bredere oppå og under enn på sidene, og den gir helt perfekte, store bølger – slik jeg alltid har ønsket meg. Den heter Classic Curl Wand, og er utrolig enkel å style håret med. Under kan du se hvordan jeg gjør det og hvor fint resultatet blir:

Jeg har også en fantastisk rabattkode til mine herlige lesere!

Du får hele 25% avslag på ghd produkter HER om du taster inn koden 25NOBLOG3 når du sjekker ut.

Benytt dette unike tilbudet og kjøp deg ditt favoritt ghd produkt! Rabattkoden varer frem til 31. august.

I samarbeid med ghd

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg