Blue, round II

Sponset

 photo blue hair blatt har turkist har-7_zpsvfx2hbwx.jpg photo Untitled-1_zpsjb7ck6vq.jpg photo blue hair blatt har turkist har-14_zpsqbt7xzpu.jpg

For noen dager siden var jeg tilbake igjen hos flinke Amneta på Omerta for å farge over håret en gang til. Unaturlige farger varer mye kortere i håret enn naturfarger, derfor er det lurt å farge oppå en ekstra gang for at pigmentene skal sette seg bedre. I tillegg må en opprettholde hårfargen ved å bruke riktige produkter, og tilføre mer farge i ny og ne. Det er litt jobb, men jeg er så fornøyd! Det går også an å tilføre litt farge i sjampoen av og til for å friske det opp. photo Untitled-2_zpsgpk9q6fd.jpg

 photo hempz2_zpsncjseipa.jpg

Jeg bruker kun produkter fra Hempz i dusjen, fordi de inneholder mye aktive ingredienser, er perfekt for extensionshår og bevarer fargen. I tillegg til disse to bruker jeg også masken fra Hempz omtrent hver gang jeg vasker håret. Jeg prøver å vaske det sjeldnere nå for å bevare fargen bedre, så det går kanskje 3-4 dager mellom hver vask. Da er tørrsjampo greit å ha!

Omerta ligger i Bygdøy Allé 66. Om du vil bestille time hos Amneta kan du ringe 97973322 eller bestille time online her!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg