Yo, shorty…

 photo faux fur fuskepels antrekk blatt har-22_zps3xuopfny.jpg photo faux fur fuskepels antrekk blatt har-4_zps0fb7awgc.jpg photo faux fur fuskepels antrekk blatt har-23_zpslr52ze1v.jpg photo faux fur fuskepels antrekk blatt har-8_zpsjyezcnng.jpg  photo faux fur fuskepels antrekk blatt har-10_zpstxirttkk.jpg  photo faux fur fuskepels antrekk blatt har-18_zpsdgisxnkm.jpg

…it’s my Birthday!

 

Steeemmer det. Tenk at jeg er 26 år, herregud. Føler fortsatt jeg er stuck i typ 16-årsalderen, haha. Forever young! Jeg irriterte meg sånn over at jeg hadde bursdag så sent på året når jeg var yngre, trodde seriøst aldri jeg skulle være glad for det. Men nå er jeg det, hehe. Nå skal jeg snart møte Ulrikke, og så skal jeg ut å spise middag med Anders senere. Koselig ♥ Resten av festivitetene sparer jeg til helgen 🙂

I’m wearing:

Shoes HERE // Faux fur Stars by Jonas Hallberg (old) // Crop top and trousers ZARA // Bag Marc by Marc Jacobs

8 kommentarer

Siste innlegg