Preview/Sminkekurs

I går kveld var jeg på sminkekurs på Omerta med Dajana Tomanovic, som er en veldig dyktig make up artist. Hun var nylig på Masterclass med Kim Kardashian og Mario Dedivanovic, og fikk lære alle triksene til Kim! Jeg har bare ventet på å spør henne om alt jeg lurer på, og nå var jeg så heldig og fikk bli med på kurs. Jeg venter på før og etter bildene, så snart jeg har fått dem så kommer resten av bildene og også noen tips! 🙂

 photo sminkekurs dajana tomanovic_zpsswal3dkr.jpg

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg