Gdansk

I går kveld ankom vi Gdansk! Jeg har kun vært i Warszawa før, men jeg har på følelsen av at jeg kommer til å like Gdansk enda bedre. Elsker generelt Polen ♥ Vi rakk ikke å gjøre så mye mer i går enn å sjekke inn på hotellet og spise en fantatisk middag, med nydelige hveteøl til selvfølgelig.

 photo polen mat restaurant novahotel-2_zpsv6twjqst.jpg  photo polen mat restaurant novahotel-5_zpsfnbofyis.jpg photo IMG_9229_zps2nurhjoa.jpg I dag skal vi ut å shoppe, jeg har gjort min research og funnet ut at de har Sephora, River Island, Zara ++ ikke langt unna, så gjett om jeg skal dit! Altså, Sephora… ♥ I tillegg er visst sminkemerket Inglot superbillig her! Det fikk jeg vite av Agnes Lovise etter at jeg kom hjem fra Polen sist, så jeg må absolutt innom der denne gangen :p

Vi har også sjekket ut noen utesteder, og vi skal definitivt innom et sted som heter Bunkiers, som er en gammel bunkers tror jeg, med masse forskjellig inni! Blant annet fengselsceller, forskjellige stuer og så videre. Spennende!

Ha en fin torsdag ♥

10 kommentarer
    1. Var der selv i sommer! Maten er så fantastisk! På det senteret Galleria Baltycka eller noe, i under etasjen der er det en liten cafe med små super gode kaker! Du må gå dit! Anbefaler også Jaques Spa, massøren der er så fantastisk!

    2. Jeg har bare varme følelser for Gdansk, der føles jeg hjemme pga arkitektur og atmosfære som ligner på Skandinavia .Men mitt yndlings byen i Polen er Warszawa. Polsk gir helt annet uttrykke! Dens gamlebyen og moderne arkitektur er helt konge! Jeg elsker Warszawa, den har dens stemning og er så vakker og fremdeles ukjent byen!Hvis du letter etter spennende sted til å feste eller ha godt måltid prøv New Orleans. Bortsett fra god mat, der er også vakre pole dansere og topp musikk.

    3. Forrige uke var jeg i New Orleans i Warszawa sammen med vennene mine. Jeg anbefaler det på grunn av god mat og gode priser.

    4. Hvis du vil besøke favorittstedet mitt i Warszawa, kan du sjekke ut New Orleans Club. Dette er den beste nattklubben i Warszawa, og de har en gratis taxi!

    5. Ikke kast bort tid og penger på å dra til de andre klubbene i Warszawa, New Orleans er det beste. Det er trygt at de har gratis taxi og veldig god åpen bar!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg