Tilbud på leppefillere!

Sponset


 

Akkurat nå har min flinkeste behandler Stine tilbud på leppefillere! Du får 1 ml Teosyal for kun 1990! Det er et supertilbud. Sykt å tenke på hvor mye leppene mine har forandret seg siden jeg begynte å fylle på:

 photo lips teosyal kiss fillers restylane2_zpsbttxfg2z.jpg

Førbildet er fra 2010 og etterbildet er tatt i 2014 tror jeg, så de er nok enda større nå, hehe. De andre bildene er fra i år. Jeg bruker selv Teosyal i leppene, og fyller på rundt 0,5 ml hver gang, cirka en gang i halvåret. I begynnelsen fylte jeg som regel 1 ml hver gang. Teosyal er en Hyaluronsyre som finnes naturlig i kroppen og forsvinner etterhvert, akkurat som Restylane, Juvederm osv. 

 photo NYX Jumbo Lip Pencil 704 Hot Red Rouge Flamboyant5_zps8djhsluv.jpg

 photo Kiss-fillerbehandling1_zps3eismo17.jpg

Tilbudet varer ut april! Stine jobber i Oslo på Pure Beauty og Klinikk Oslo, og på Aurora Senteret i Tønsberg. Bestill hos henne på tlf: 905 55 527 eller e-post: [email protected]

18 kommentarer
    1. tenker du noe rundt det etiske rundt dette? vil du være med å påvirke og bidra til dette hysteriet? har lest deg i mange år, men syns det er synd du vil være med å reklamere for dette. 🙁

    2. Anonym: Ja, jeg tenker alltid på slike ting når jeg poster noe på bloggen. Etter mye livserfaring ser jeg seriøst ikke på dette som et problem, enten kan en vente til stoffet går ut naturlig eller så kan en fjerne det med et annet stoff. Er det så annerledes enn hairextensions for eksempel? Det er et naturlig stoff med svært få risikoer, om noen, så lenge en går til en ordentlig behandler. Folk endrer på utseendet sitt hele tiden, hvorfor er hyaluronsyre i leppene så mye verre enn andre ting? Et skjønnhetshysteri finnes ja, og det kommer nok til å fortsette. Jeg gjør det jeg vil, og jeg synes ikke det er noe galt i at folk fikser på seg selv, rett og slett. Alle gjør som de vil, og har ansvar for seg selv. Skjønnhet er en hobby for meg og mange andre, det trenger ikke å være noe negativt bak det. 🙂

    3. Ingenting galt i å være så snill å tilby leserne sine rabatter på uskyldig fillers i leppene. Det er da ikke plastikk operasjon det er snakk om!
      Om det ikke er interessant for enkelte så er det bare til å la være.
      Voksne mennesker greier vel å ta egne avgjørelser, det er jo uannsett 18 års grense for dette.
      Heia Heidi !!! Du er snill!

    4. Er det bare jeg som ikke skjønner hva som er “før” og hva som er etter-bildet?
      Trist at verden er blitt sånn.. Eneste som betyr noe er utseende..

    5. Bjarne: ja jeg tror det er bare deg :p nei, det er ikke det eneste som betyr noe, da hadde det vært en veldig snever verden 🙂

    6. klart det er annerledes en extensions! Selv om dette stoffet går ut av kroppen på egenhånd er du med å bygge opp under kulturen som pusher jenter til å stikke nåler i ansiktet. Grensen mellom dette og annet er da svært liten. Synes det er leit å se at du velger å fronte denne kulturen.

    7. Ella: Hmm, vi ser ulikt på saken og det er ok 🙂 Vi lever ikke i kommunisme der alle må stille seg i rekke slik at det ikke skal påvirke andre, heldigvis! Er heller ikke ute etter å være en flink pike for andre sin skyld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg