Forget the freak, you’re just nature

 photo sort svart jakke kape zara coat black-13_zpstidboxzo.jpg photo sort svart jakke kape zara coat black-4_zpscmbbmggm.jpg photo sort svart jakke kape zara coat black-16_zpszbtxdxpd.jpg photo sort svart jakke kape zara coat black-6_zpsxbj6ufrg.jpg photo sort svart jakke kape zara coat black-12_zps7l1h2lyl.jpg

Jeg kjenner stølheten i kroppen begynner å bre seg stort sett overalt i dag. Jeg var på gruppetrening med en venninne i går, og det er en stund siden for å si det sånn. Det har blitt for mye alkohol og for lite trening siden jeg ble singel, så jeg bestemte meg for at det var på tide med en liten livsstilsendring. Jeg avlyste til og med Korskenkova vodkasmaking med spa på The Thief i dag, haha. Da mener jeg alvor.

Det er rumpetrening i morgen, og da håper jeg at jeg klarer å ta en knebøy til uten å havne i spasmer. Jeg er støøøl. Eller gangsperr, som vi sier i Haugesund. Ingen som skjønner det i Oslo. I tillegg til løye, føysa, kjekt, lillebo! Som jeg trodde var nasjonale ord før jeg flyttet hit. Smh.

 

Coat, jeans and bag ZARA

Shoes H&M

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg