Some beauty must-haves

 photo beauty must haves house of lashes siren bombshell-4_zpsonwa4jqr.jpg

I går gikk jeg til innkjøp av noen skjønnhets must-haves! House of Lashes er noen av mine favorittvipper, de har så mange fine typer og så kan en bruke de mange ganger fordi de er så solide. De er også veldig enkle å påføre.

Hvis du har disse to parene så har du omtrent vipper til enhver anledning! (Vippene er håndlaget av sterilisert menneskehår og kan kjøpes på H&M.)

 photo beauty must haves house of lashes siren bombshell1_zpsywnznaag.jpg

Siren: Disse er veldig fluffy og volumøse, og gir en litt sånn Kim Kardashian-look. Det kommer litt an på hvordan du sminker deg. De passer veldig godt til både hverdags og fest, og du ser en markant forskjell. Jeg liker disse hakket bedre enn Bambie, som er nesten like, men disse er helt sorte mens Bambie er sorte med brunt innimellom, og så har Siren mye mer bøy, som gjør dem enklere å sette på. Bambie er nesten helt flate, så jeg måtte krølle dem med vippetang selv.

Bombshell: Disse vil jeg også si passer til enhver anledning, men om du vil ha en heftig festlook så blir de kanskje litt korte. Til hverdags er de helt perfekte, de ser ganske naturlige ut på, uten å se kjedelige ut. Av og til vil man ikke ha de heeelt lange, men likevel ha volum og da er disse helt perf. 

 photo vipper_zpsg9xotw6w.jpg photo beauty must haves house of lashes siren bombshell-2_zpsscbwhxdr.jpg

Mine favorittstrømpebukser fra H&M:

20 Denier Semi Shiny gir en skikkelig airbrushet look på bena, og også en fake tan. Hvis ikke selvbruningen er helt on fleek så pleier jeg å ty til disse, og i tillegg nå som det fortsatt er litt kaldt for bare ben, så er dette den perfekte løsningen. Jeg driter i hva MinMote osv sier, at en absolutt ikke skal gå med nudefargede strømpebukser. De ser kjempefine og naturlige ut på, ikke sånn skinnende! Og nå har de også fått dem i XS, jeii. De finnes i tre forskjellige fargetoner tror jeg, men jeg går som regel for Tan. De varer ikke kjempemange bruk, men så koster det bare 49,- for to par, så det funker.

 

8 kommentarer

Siste innlegg