Samma det

Hei dere!

Jeg føler meg litt dum som har gjort dere nysgjerrige på det ene og det andre i det siste. Jeg liker egentlig ikke å skrive om personlige ting på bloggen, men av og til så blir en gira når det skjer spennende ting, og en får lyst til å dele det. Alle kan sikkert kjenne seg igjen i det. Jeg har prøvd å være vag med tanke på andres privatliv, men det har egentlig bare resultert i masse spørsmål fra dere, og også hat mot meg. Du vet, når en stikker frem hodet så prøver alltid noen å kappe det av. 

Jeg fikk et godt råd for litt siden av en kul dame da det skjedde mye bra for meg, og det var: “Don’t tell any bitches!” Og jeg tror hun har rett. Det finnes mye skadefryd der ute, og folk som ikke ønsker deg godt. Så kanskje det er lurt å huske på. Av og til er det best å bare fortelle ting til folk dere stoler 100% på.

Det som er så paradoksalt med hatere, er at jeg alltid lærer noe av dem. Når en siler bort det ukonstruktive, fordi de skriver nemlig oftest på en ekstremt usaklig og barnslig måte av en eller annen grunn, så har de ofte et budskap som hjelper deg. Jeg sitter nesten igjen takknemlig av og til. Det de kanskje burde vite, siden de alltid er “anonyme”, er at det finnes noe som heter IP-adresse. Dette forteller deg enkelt hvilket telefon eller bredbåndsselskap de bruker, hvilken by de er i eller har vært i nylig, longitude og latitude (altså nøyaktig hvor de befinner seg på et kart.) Men for all del, keep on hating… or should I say helping.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg