Suger mandager? Eller suger livet mitt?

Helt merkelig å våkne opp i dag å ikke ha dritt-mandagsfølelsen. Og hvorfor? Jo fordi fylla ikke henger igjen. Kanskje jeg ikke hater mandager after all. Men, det er dagen en må ta igjen for all latskapen og ting en har utsatt. Det skaper stress.

Måtte bare slenge med et relevant bilde for mandagen:

Processed with VSCO with f2 preset

Nike genser her fra // hipster her fra (ad links)

Nå har jeg drevet med prokrastinering for lenge, så i dag lagde jeg meg en liste over alt som stresser meg inni huet mitt og som jeg må få gjort. Det er faktisk et veldig godt tips! Jeg gjør det i ny og ne når det blir for mye å huske på. Ikke bare er det effektivt, men oversikten gjør at det ekstra stresset og kaoset inni skallen roer seg litt. Ofte tror en at det er verre enn det er, eller at du har mer på lista enn det du har. Lister folkens, lister er bra for alt! :p

– Heidi Lill

 

9 kommentarer

Siste innlegg