Orange County, here I come

Akkurat nå sitter jeg på flyet fra London til LAX. Deretter drar jeg til Orange County hvor jeg skal bo på Newport Beach. Tror ikke det er så langt unna Laguna Beach. Eller det kan være, jeg aner ikke. Så dere på den serien? Før The Hills? Lauren Conrad bare dukker opp i hodet mitt, lol.

Her skal jeg altså bo.

O.C. er cirka 40 minutter utenfor LA. Aldri vært der før, bare fått inntrykk av det på TV, så det blir spennende å se hvordan det er! Glir i alle fall lett inn der med den blonde look’en min. Tenkte på det her om dagen da jeg gikk opp Bogstadveien. Herregud så stygt jenter ser på meg. Jo mer jeg pynter meg, jo verre er det. Det var da jeg innså at jeg kanskje passet bedre inn i O.C. enn Oslo, haha.

Men det blir spesielt å ikke bo midt i en storby, jeg har jo kun bodd i LA, New York, Vegas eller Miami. Kanskje det blir litt mer sånn… suburban, hjemmekoselige strøk? Kult det da. Men jeg skal jo selvfølgelig til LA også. Plænz der også, jajaja. Har faktisk utrolig lyst til å dra til Vegas også, så lenge siden jeg var der. Jeg kjenner så mange DJer og verter som kunne fått meg inn overalt, meeeh, Det hadde tatt helt av! Det er nesten litt for gale å ikke dra dit. Sist gang var jeg i et parforhold og vi verken gamblet eller festet. Fikk ikke helt Vegas-opplevelsen liksom, haha. 

Det er visst super varmt her nede nå, så jeg har så og si bare pakket topper og skjørt. Øhr, ikke så fan av det egentlig… Moten i O.C. er hakket mer bimbo, som dere kanskje har sett på The Real Housewives, men det er i alle fall ikke Miami-stil. 

– Heidi Lill

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg