Wide sleeve sweater

Sponset/samarbeidslenker

Processed with VSCO with q3 preset

Åh, disse bildene får meg til å savne USA såå mye. Jeg fikk dessverre kraftig influensa nesten med en gang jeg kom dit, så jeg klarte rett og slett ikke å poste noe mens jeg var der. Var omtrent sengeliggende i to uker. Typisk… Jeg er alltid så redd for å bli syk når jeg skal på ferie, og så ble jeg syk tredje dagen jeg kom dit liksom. Men en må jo bare gjøre det beste utav det! Skatet og styrte på selv om jeg var syk, kanskje ikke det smarteste men. En må jo utnytte tiden! 

Processed with VSCO with f2 presetProcessed with VSCO with f2 presetProcessed with VSCO with e5 preset Processed with VSCO with k3 preset

Dette er utenfor et av mine favoritt kjøpesenter i Topanga i LA, Westfield mall. Det er like ved Woodland Hills der jeg bodde en ukes tid. Noen husker kanskje de ekstreme brannene som brøt ut i LA i desember? Vel, jeg bodde nesten rett oppi dem. Jeg hadde faktisk ikke fått meg med at det var skogbrann i LA i det hele tatt, før jeg skulle opp dit. Jeg husker jeg satt i Uber’en på vei fra Santa Monica til Woodland Hills, så sier hun dama: “Hmm, er du sikker på at du kan bo der nå? Jeg vet ikke om jeg får kjørt opp der en gang.” Og så begynte jeg fader meg å lukte røyk fra vinduene allerede da jeg var langt unna. Fikk helt panikk og måtte ringe hun dama jeg leide av og høre om det var beboelig der, men det var det heldigvis, selv om det var ganske tung luft og var sånn støv overalt.

Processed with VSCO with f2 presetProcessed with VSCO with f2 preset

Im wearing: Wide sleeve sweater Nelly here // Sock heels Nelly here // Bag Michael Kors similar here // Sunglasses Kylie Jenner X Quay Junkyard here (affiliate links)

Elsker denne genserkjolen fra Nelly, herregud de har så mye fint alltid. Og jeg har ønsket meg slike Kanye-inspirerte sock boots lenge. Perfekt høyde på hælene også, så jeg slipper å få vondt i føttene. Jeg klarer ikke mer enn 10 cm på hæler før det kollapser for meg, vet ikke om det er fordi jeg er så lav, lol. Noen andre som har det problemet? :p Heldigvis har Nelly godt utvalg på det meste, også platform hæler, noe som gjør at jeg kan gå for høyere modeller. 

 

Shop the look:

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg