Favoritter i sminkebagen

 

 

 

 

 

TiKEi mineralsminke er den foundationen jeg bruker. Denne er etter min mening minst like god som bareMinerals sin, og mye billigere.

I tillegg inneholder ikke TiKEis mineralsminke bismuth. Bismuth er et mineral som skaper skimmer, men som kan gjøre huden gråaktig og porene større. Hvis du er usikker på hvilken farge du bruker kan du bestille prøver for kun 10 kr/stk her.

De vanlige størrelsene med Tikei mineralsminke finner du her. Pris 129,- Velg din hudtone og finn en passende farge.

 

 

bareMinerals Ready Blush, The French Kiss. Disse Ready-produktene er relativt nye.        

Veldig lette å påføre, og flotte farger. 

 

bareMinerals Ready bronzer, The skinny dip. 

Det første kompakte bronzepudderet fra bareMinerals. Digg at det ikke er løst, mye enklere å ta på.

Denne fargen er veldig brun, med lite oransje i.

 

Denne lipglossen fra gina tricot er faktisk dødsbra! Gir kjempefine røde lepper med mye farge og glans.

En av mine favoritter. Farge: 03 Read my lips. Pris ca. 39,-

 

YSL Rouge Volupte (30, Faubourg Peach).

Min favorittleppestift. Fargen er helt perfekt, lys fersken. Pris ca 240,-

 

L`oreal Telescopic, Carbon Black og Clean definition er de mascaraene jeg har prøvd som gir lengst vipper. Den svarte kan klumpe seg litt om du ikke er nøye, så hvis du er usikker bør du gå for den i sølv (Clean definition)

Pris ca. 100,-

 

Italian Baked-to-last bronzing pudder fra The Body Shop. Disse er jeg helt avhengig av. Begge gir utrolig fin glød i ansiktet. 

Den mørkeste bruker jeg som solpudder, den lyse bruker jeg mest til å highlighte områder, over kinnbena osv.

Pudderene er bakte, så det skal mye til for at de knuser! Pris per stk. ca 259,-

 

gloMinerals gloBrow powder duo i fargen Brown. Denne bruker jeg med en medium hard skråbørste til å markere brynene.

Du kan bruke hver skygge alene eller du kan blande dem for å få rett farge. Den kan kjøpes her. Pris 224,-

 

 

Denne funker fett, enkelt å greit. H&M dipliner. Pris 39,- 

17 kommentarer

Siste innlegg