Favorittprodukt: Batiste dry shampoo

 

Denne er perfekt for å freshe opp håret i løpet av dagen, eller hvis du vil utsette hårvasken en dag eller to. For de som ikke vet hva tørrshampoo er, så er det et produkt en sprayer i håret som tar bort fett, og gir volum til håret. Denne Batiste-tørrshampooen inneholder litt lysfarge (bare midlertidig) som gjør at en for eksempel kan dekke til etterveksten litt. Den finnes også til brunt hår, og nøytral uten farge.

 

Jeg har prøvd en del tørrshampooer, og dette er en av de beste jeg har prøvd. Du får virkelig et volumøst, fettfritt hår, og resultatet varer lenge. En boks holder også lenger enn mange andre merker. Pris: 79,- (fås bl.a. på Vita)

 

9 kommentarer
    1. Åå denne har jeg tenkt å kjøpe lenge. Føler alle snakker om Define sin og at den er ok/dårlig, men virker ikke som at mange vet om Batiste sin. Den har jo bare fått skryt. Blir å kjøpe en sånn for blonde da jeg får lønning 🙂

    2. Ida: Å, jeg har faktisk ikke prøvd define sin, men har prøvd mange dyre salongmerker som ikke er bra. Du bør kjøpe en sånn blonde ja, gøy når en blir litt lysere i håret 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg