Produktanbefaling

 

 

 

 

 

 

  

 

Exuviance er en hudpleieserie som passer de fleste hudtyper, til og med de som er sensitive. Hvis du sliter med kviser, eller bare vil ha en mer glødende og ung hud, så vil jeg oppfordre deg til å prøve Exuviance. Det er ikke alle som vet om det, men fruktsyrer kan gjøre så utrolig stor forskjell på huden din! Jeg bruker selv denne serien, og er utrolig fornøyd med den. Jeg har aldri så glatt og jevn hud som når jeg bruker Exuviance. Det er en hudpleieserie med fruktsyre, men som fortsatt er skånsom for huden. 

 

Fruktsyrer virker inn på det øverste cellelaget i huden. De lave konsentrasjonene av syre, sammen med det sure miljøet i kremen gjør at sammenhengen mellom cellene i hornlaget svekkes og løses opp. Dette skaper en peeling/skrubbe-effekt i det øverste cellelaget av huden, som fører til en friskere, fastere og glattere hud. Hudtonen blir også jevnere, og en kan se redusert rødhet i huden. En slipper også å peele huden så ofte, pga peelingeffekten kremene har.

 

 

 

 

En bør begynne med Multi-protective serien, for deretter å gå over til den litt sterkere serien som heter Essential. Dette er for at huden skal venne seg til fruktsyrene. I begynnelsen kan du regne med å få noe kviser, pga fruktsyrene begynner å virke, og ‘presser’ ting opp til overflaten. Etter en liten stund går dette bort, og da kan du begynne å se en mye finere overflate på huden din. Det kan også prikke litt i huden til å begynne med, og det er helt vanlig.

 

Denne skånsomme rensekremen er god mot huden, men kan ikke brukes som øyesminkefjerner. Jeg synes ikke den er like nødvendig som kremene, ettersom kremene gir effekt uansett. Du kan etter min mening derfor bruke en annen rens med disse produktene.

 

 

 


Denne Multi-Protective Day Fluiden passer godt for en kombinasjonshud feks.

Da kan en fluid være bedre enn en krem, pga kremen inneholder mer fett og kan føre til utbrudd.

 

 

Essential Daily Defense dagkremen passer godt hvis du har en tørrere hudtype. 

 

 

 

 


 

Evening Restorative Complex er en av nattkremene som jeg har brukt.

Den er ganske aktiv, og kan prikke litt i huden. Gir myk hud, og mye fukt og fett. 

 

 

 

 

 

Vespera Bionic Serum øker effekten av kremene, og gir ekstra fuktighet til huden. Mitt favorittserum.

 

 

Hydrating Eye Complex har jeg også brukt lenge, og jeg føler det holder de små rynkene rundt øynene borte.

 

 

 

 


 Om du bor i Oslo-området, får du kjøpt produktene på RÅH salongene og Beaute Adorè-salongene. De finnes også på andre hudpleiesalonger i landet.

 

Ellers kan du kjøpe dem på nettbutikken Beautynett her, eller hos toppselgerne på ebay her.

 

 

 

 

 

 Bare spør hvis det er noe dere lurer på:)

 

 

 

Bilder fra neostrata.com


12 kommentarer
    1. har den øverste, brukt den en stund, huden er blitt mye mindre kvisete (for å si det slik) det er bra for min del, siden jeg bare er 15 år og da bruker jeg jo sminke, mange i klassen min bruker alt for mye sminke for å skjule kvisene dems, men jeg bruker ikke like mye som dem 8selv om mange sier at jeg bruker mye sminke, men hvilke 15 åringer gjør vell ikke det, mange sier at du ikke bør bruke disse kremene når du er så ung, men de i butikken sa ikke det, tror på dem jeg!!)
      Synest det er bra du anbefaler disse produktene!! De er jo supergode!
      KLEMZ!! <3

    2. thenextfashion: Ja de er veldig gode, og jeg tror ikke det har noe å si om du bruker dem når du er 15 år. Hvis til og med sensitive hudtyper kan bruke dem, så er det ikke noe fare. Med mindre du er allergisk mot fruktsyrer. Bra at du bruker skikkelige produkter, alt for få ungdommer vet om gode produkter, så fortsetter de å slite med kviser osv.

    3. Disse produktene elsker jeg, det er faktisk veldig braé produkter også, bruker det selv. 🙂 Og det er vært å betale litt ekstra for det, spessielt når det virker!

    4. Lise Brevik: Ja, de er veldig bra:) gøy å høre at du bruker dem. Og så er dem faktisk litt billigere enn dermalogica og andre hudpleiemerker.

    5. Jeg har hørt om disse produktene, og vil gjerne prøve de! Lurer bare på hva prisen ligger på??

    6. Hei:) hvor får man tak i øyekremen?:) fant den ikke på den siden. Og passer den for huden til en på 21,eller er den bare for “eldre hud”?:)

    7. Anette: Den passer veldig bra for en på 21, og yngre for den sak skyld. Det står bare anti-aging på produktene fordi de har en foryngende effekt på huden pga fruktsyrene. Jeg vet ikke om noen andre nettsider i Norge som selger øyekremen, men her kan du kjøpe den på ebay: http://www.ebay.com/itm/Exuviance-Hydrating-Eye-Complex-15G-/190524464088?pt=US_Skin_Care&hash=item2c5c249bd8 (Når det står ebay buyer protection, så erstatter ebay tapet hvis du ikke får det du skal ha.) Hvis du ber dem sende den som gave slipper du ofte toll.

    8. Ok:) supert at du fant det for meg:) tusen takk for god og rask tilbakemld:)! Synes det er fint at det blir laget innlegg om kremer,klær,hår og sminke! Fortsett med den gode jobben!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg