How to & Style / The donut

 

the donut

 

Denne frisyren erdet sikkert mange som allerede kan, men jeg ble spurt om å lage en tutorial på den. Donut’en er virkelig en lifesaver på dårlige hårdager, og jeg har blitt veldig fan av frisyren. Jeg lager kanskje dulten bittelitt mer “messy” enn vanlig, fordi jeg liker at den ikke ser så “streng” ut. Om du vil ha den strammere må du bare bruke litt lenger tid på å brette den innover. Det finnes forskjellige størrelser på donutene, om du har langt hår bør du bruke en stor, og hvis du har kort hår bør du bruke en mindre. Du bør også bruke en lys donut for blondt hår, og brun for brunt hår. Du får kjøpt dem f.eks. på H&M, der koster de 19,50,- tror jeg. Håper videoen er til hjelp for de som ikke allerede kan frisyren, den er jo så enkel! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg