My Marilyn Manson cover

 

Fikk akkurat mitt egendefinerte iPhone 5 deksel fra caseapp.no i posten. Caseapp.no er en side hvor du enkelt kan lage ditt eget deksel med et selvvalgt bilde. Du får også se forhåndsvisning av hvordan bildet blir på dekselet, og tilpasse det akkurat slik du vil 🙂

 

Jeg tenkte lenge på hva jeg ville ha på dekselet mitt, det er jo så mangt å velge i. Jeg bestemte meg for å ta noe som betyr noe for meg, og da valgte jeg et maleri som Marilyn Manson har laget. Han lager utrolig kule bilder, med et kjennetegn av utvannet maling. Det er vel ingen jeg har vært mer fan av i livet enn Marilyn Manson, og han sitter dypt i mitt hjerte enda ♥ Elsker musikken, personen og kunsten. Jeg syntes dekselet ble dritkult, veldig fornøyd:)

 

På caseapp.no kan du velge hva grunnfargen skal være på dekselet, enten hvitt, sort, mørk rosa, lys rosa, cyan blå eller gjennomsiktig. Deretter velger du bildet som skal være på. Et deksel koster 249,- og fås til både iPhone 4/4s og iPhone 5.

/sponset innlegg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg