Nailpolish remover revolution

Denne tingen er bare genial. Det er jo så kjedelig å fjerne neglelakk med bomull og neglelakkfjerner, lakken flyter ned i neglebåndene og det blir et søl. Men Maybelline har laget Express Remover som gjør det hele mye enklere. Du bare dypper fingen nedi denne boksen, og vrir rundt en gang, og lakken er borte! Jeg prøvde det faktisk i går da jeg lakket neglene, da den ene neglen ikke ble så bra. Normalt så kunne jeg ikke tatt den bort før resten av neglene var tørket, men nå var det bare et swipe, og den var helt clean. Jeg tenkte bare: ?This is a revolution!? Haha. Den er til og med acetonfri!Jeg fikk den på tilbud hos Vita for 69,

 Det tok null tid å fjerne all lakken på begge hendene i dag! Yay for Maybelline!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg