Tilbake på blogg.no!

 

 

Etter en del måneder hos femelle.no har jeg bestemt meg for å bytte tilbake til blogg.no. Det har vært veldig hyggelig å blogge for femelle.no og jeg har fått mange fine erfaringer! Men jeg savnet litt topplista og andre funksjoner her på blogg.no, og så er det enklere å holde kontakten med mine lesere her føler jeg. Dere kan sende meg meldinger og så får en varsel når noen har svart på en kommentar (for dere som har blogg iallefall:). Det blir litt enklere for meg å følge med på bloggene deres også. Så jeg håper virkelig at dere vil følge meg videre, jeg har blitt så glad i mine lesere! 😉

 

Jeg måtte manuelt overføre innleggene fra femelle.no, så jeg har tatt med en del derfra. I tillegg ligger alle de gamle her fra før jeg byttet 🙂 Og så kommer det selvfølgelig fortløpende nye innlegg 🙂 Jeg har også en webdesigner som skal fikse litt på designet etterhvert, slik at jeg får sidebar osv. Jeg kommer til å flytte mine eksisterende bloglovin-følgere over til denne siden, så om det er noen nye som vil følge meg på Bloglovin’ så kan dere gjøre det her: 

 

Follow on Bloglovin

 

Gleder meg til å blogge her igjen! Hva synes dere om at jeg er tilbake på blogg.no? 

13 kommentarer

Siste innlegg