Flower headpiece

 

 

head piece flower6

 

 

head piece flower3

 

 

head piece flower2


Fikk denne lekre saken i posten her om dagen fra asos.com. Jeg er ikke helt fan av hatter, men head pieces synes jeg er skikkelig kult! Nå er denne solgt ut, men du finner mange andre kule ting til håret på asos her.

 

I dag har jeg vært på spinning med Camilla og Isabella, det var slitsomt men herlig. I morgen skal vi på Fast, fit & faboulous-timen. Den er ikke fullt så faboulous som reklamen for Elixia på TV viser, men det er absolutt en av mine favorittimer. Den inneholder styrke, kondisjon og yoga på slutten – noe som er utrolig herlig og avslappende etter en god treningsøkt.  Noen som så Paradise Hotel i kveld btw? Jeg fikk så lyst å være der, hadde vært awesome å hilse på Paris Hilton, haha. Jeg hadde blitt helt starstruck! ;P

10 kommentarer

Siste innlegg