Hello, New York

 

 

Hei folkens 🙂 Anders og jeg har dratt til New York for en uke. I dag har vi bare shoppet, spist god mat og sett oss rundt omkring i området hvor vi bor. Hotellet vårt ligger mellom Union Square og East Village i Manhattan, et veldig herlig strøk. Bodde her sist jeg var i New York også.

 

 

Jeg gikk amok (som vanlig) i disse såkalte Drug storene, som inneholder alt annet enn medisiner:p hehe… Virkelig himmelen for en skjønnhetsgal blogger! BILLIG sminke, neglelakker og frisørprodukter! 

Anders måtte omtrent dra meg ut av butikken, ettersom jeg kan stå i to timer og bare glane på alt. Jeg kjøpte maasse nice, får ikke tid til å legge det ut nå så skal gjøre det senere. Flere oppdateringer fra turen kommer også senere! 


Union Square, Manhattan

6 kommentarer

Siste innlegg