Life is peachy

 

 

 

Hei hei folkens:) Beklager at bloggingen har vært dårlig de siste dagene, jeg tenkte jeg ikke skulle henge meg for mye opp i bloggingen mens jeg var på ferie, slik at jeg kunne slappe av litt. Men mange bilder har jeg tatt! Her er antrekket fra dag 3 i New York. Elsker den nye kåpa mi fra Zara. Det var et sånn øyenblikk da jeg var i Zara-butikken i Soho at jeg så på kåpa i ett millisekund og bare tenkte: “Den må jeg ha”. Det var før jeg hadde brukt opp alle pengene mine her, vel og merke. Skal si tusenlappene har flydd, og i ettertid har jeg måttet beherske meg selv litt. Jeg kunne sikkert shoppet hele ferien konstant mens jeg var her, hadde jeg hatt nok penger. Det er så SYKT bra shopping, og prisene er syke de også.

 

Jeg har som sagt tatt masse bilder her, og kommer til å blogge litt i ettertid i forhold til hva jeg har opplevd her, for å kunne utnytte ferien til det fulle mens jeg er her. Håper det går bra:)

 

Likte dere antrekket?

 

 

Sorry about not updating the blog too frequently the last couple of days. I’ve been trying to not pay too much attention to the blog while I’m on vacation, so that I can relax a bit while I’m here. I have taken loads of photos though, so I’m going to post some blogs later. This is my outfit from day 3 in NYC, do you like it?

28 kommentarer

Siste innlegg