Min sminkerutine

 

 

 Smashbox Photo Finish Primer her

 

 

Missha BB Cream her

 

 

Dette pudderet er hydrerende, slik at det ikke tørker ut huden som mange andre pudder gjør. Smashbox Halo #Light med kabuki her

 

 

Dette gir ikke så mye farge, men gir en fin glød ved å avgi skimmer. Bobbi Brown Shimmer Brick Bronze her

 

Dette pudderet gir en litt rosa/brun glød, veldig fin å bruke i kinnene! Fant den dessverre ikke online :

 

 

Dette er min favoritt concealer fordi den ikke tørker ut huden under øynene. YSL Touche Eclat blivakker.no

 

Jeg ELSKER denne, den er superfin til å highlighte ansiktet med. Smashbox Artificial Light #Flash kan kjøpes hos Kicks

 

 

Et slikt produkt har jeg ikke prøvd før, men jeg likte dette pudderet veldig godt. Du påfører det med børste på kinnene, så får du på en måte en rosa, blush/highlighter glød. NYX Illuminator #Chaotic her

 

 

Denne paletten er en favoritt hos mange! For de som ikke liker de meste knalle fargene på øyelokkene, er det greit å variere litt med forskjellige nude-nyanser. Urban Decay Naked2 her

 

Jeg tegner veldig tykke kajallinjer på øyelokket, så denne funker fint.

 

Denne kjøpte jeg i USA nettopp, vet ikke om de har fått den i Norge enda. Når den tørker blir den matt svart, så den er fin til smokey eyes for eksempel.

 

Denne liker jeg veldig godt, spesielt gelen med farge i. Gelen kan også brukes i løpet av dagen til å freshe opp brynene.

 

Kjempefin shimmerfarge, som ikke blir mørk på leppene. Får leppene til å se større ut. NYX pump it up lip plumper nelly.com

Det var da min sminkerutine:) Liker dere slike innlegg?

13 kommentarer

Siste innlegg