The perfect housewife

Mmmm, så ikke de gode ut? De var det! Har vært den ultimate husmoren i dag, bakt boller, vasket klær, vasket leiligheten. Og hvorfor føles det ikke bra? Fordi jeg også er den ultimate feminist på området, og det føles ikke bra å gjøre FOR mye i hjemmet. Ikke det at det så ofte er fare for det:p Anyways, nå skal Anders og jeg på Ikea en tur (mitt favorittsted), så jeg må stikke. Mer om mitt fantastiske liv senere.

 

Oppskrift på kråkeboller:

 

1 pakke boller (ferdig seff), jeg brukte Regal sin, veldig bra!

Tørrgjær for søte bakverk anbefales

Kanel, sukker og smør

 

1. Lag bollene som anvist på pakken (eller om du har en egen oppskrift)

2. Bruk en ren saks og klipp bollene fra to forskjellige sider slik at du får plass til fyllet

3. Smør ca en teskje med smør oppi hver bolle (jo mer jo bedre egentlig:p)

4. Lag blanding med kanel og sukker i en skål

5. Legg ca en spiseskje med blandingen oppå smøret

6. Stek bollene, og voila!

12 kommentarer

Siste innlegg